| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 〝♥和老弓1起滴84天*~ |
分類: 未分類 |
唉: }今日又開心又吾開心-3-
今日1番到學校就有人話有個書包俾人系2樓扔左系地下"
無奈。
科學堂x2:做實驗@@吾知點解今日既心情超吾好"
系之前mISS張叫我同如緯先生上7樓搵老妖講對吾住=]
之後我狂同佢講道理×佢真系好黑人憎!!!
thEn,,,做實驗仲衰>3<死周中個邊d人話我地拎晒d實驗黎做-v-
屌佢老母丫﹏賤★牙sIr又要幫埋佢地l0r}不割中....
中文堂x2:同牙草系到寫野-0-2堂都系寫野;;;
英文堂x2:作文^3^我好開心呀〞因為篇文好易★
好鐘意今次既題目≠但系有好多字吾識x}
之後同牙草&sIki狂講八婆既英文-3-
牙sIr吾理^^
lunch嗰陣呀"我地又去女廁玩水◇結果俾人報串@@
捉到我地...不過我地話吾系我地整◆嘻●冇事了"
但放學後給mISS張罰寫系我地搞到f.2既女仔冇得用廁所-3-
無奈!!!
數學堂x2:misS冇番狂癲▽只系最尾個堂先癲-0-
科學牙sIr吾俾我地玩同講野〞
之後玩得好hIgh^3^
對吾住ahhhh"牙聰=]]]]]
陪不到您們﹏我不想滴×
>3<
p.s.♥您知道嗎?我覺得您現在不緊我了: )
您未懂得去珍惜我*
|
| 發表時間:2008-04-24 08:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 87 | »
|