琴日10點幾with小琪出左去搵邦姐、
基佬、東杰、梓健、SIU琨、浩然&肥文-_-''
佢地坐左係朱仔公園!!!!基佬俾我&小琪說他是個金魚佬&1個青蛙佬><
好搞笑,好可愛ahhhh/\/\
坐左陣*肥文走左!!!佢地成班行左過OK....沿途見到SIU霖@@
佢同佢班fd子1齊+++真幸福~我真係冇咁既能力甘幸福﹏
我已經第4日冇喊^()^我只會笑。永不會哭§
我有那些不好????
坐左陣係瑞x樓樓下d''等''到,,,but俾龜見到-333-大檸樂了♀
佢問我&小琪做乜咁夜都吾番屋企;;;答:想吹吹水- -
之後問我地有冇身份證- -得基佬&浩然有*
龜龜哥哥講:┌係1:15a.m前,我要你地走- -,吾好再係街hea=]]]]]
再俾佢地見到既話''龜龜哥哥講:吾理你地乜撚野都好''仲之!!!
下次吾俾面你地><
3:15a.m番左小琪番企企企企訓覺覺''
邦姐&梓健上左黎小琪家玩玩"
我都吾知佢地玩到幾點走左- -
我醒左既時間係8:25a.m*因....小琪叫醒我滴﹏
如果吾係我都吾洗比賽lu^^
但......比賽結果係lose左>v<
下次要+油了;;;
奸爸爹ahhhh樂兒下次/\3/\
吾好再lose了!~
比賽後...。●I &牙欣&SIKI&嘉愉&呀KA等人去左排球埸打波?
but有童子軍係到玩緊-3-仲話自己p0左埸喎☆
咁我地咪過n0na埸到打l0r"點知有個超dirty既人投訴我地│。
好討厭~]++++
-p.s.♥教我如何不想你〞
一生中最憎>>>>姣婆**

  
|