| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
| 〝♥愛上他滴第3天*﹏ |
分類: 未分類 |
今日好開心/\/\見到佢*佢遲到了﹏好似佢都俾人停課!?
我地呢班今日有4男3女遲番!!!!miss張仲未罰我地''哈,,,
希望佢吾記得左na~
上體育堂...我&牙草&siki&牙萱都冇帶p.E衫????
所以冇上到。but今天是體操堂::那2堂好嘈吵呢!?=]]]]]
令到miss梁吾開心&生氣×所以又俾miss張罰寫道歉信><
電腦堂忘記了帶書*@@
中文堂冇出到聲...
英文堂狂答問題!!
午膳食凍既腸粉-_-嘔爆了♀
地理堂miss問我問題''我吾識答了☆
科學堂發生好大件事-0-''
班會堂唱左3次歌◇我不囍唱歌了≠
要自己1個kaikai下咁拍手><哼!?
放學滴時候=]]]]我&樹根推報紙箱!?落去過陣★
佢有留意我ah/\/\謝.....
之後牙草陪我上左7樓搵miss拎番包糖- -
我&siki&牙草&小煲&樹根放學後上山(行山山)
牙草其實係爬山既吾係行山既佢-3333-
我同小煲要扶住佢行-B-不想她趺下/\/\
係上面大合照了@@但樹根上到山很呆><
p.s♥囍里滴第3天-V-
♥里還未發現/\/\
|
| 發表時間:2008-01-28 08:50 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|