第4天了=]]]]您還不知我囍上了您滴><很想跟您1起!
哈''今天很搞笑- -差點兒遲到。牙朱&SIKI&樹根3條友仔狂跑@@
我跑得超慢...冇人等我>____<不過好彩冇事LU♀
入黎過陣見到您/\/\但係您今日好似吾舒服咁@@
上課室又要狂衝,,,好彩都趕得及時???如果吾係又要罰呀。
上通識堂很乖/\/\''
上英文堂很努力答問題﹏
科學堂我都狂摺炮杖☆
我幫牙萱&SIKI&MISS張手整炮杖*嘻^3333^
午膳都好努力整整整''整到01:20p.m我地成班再唱多2次┌三人行┐§
到左中文堂,有3位老師黎睇堂- -周老師吾係好識做''
我地作文...任作!!!我作既題目係(錢$$$$$$$$$$$)/\/\
全班係到笑!?呵◇
上完第7堂≠我地班既女子籃球走佬@@
班男仔笑我打籃球★哼!!?
路途中...我&小秋行得最慢滴×-V-
miss嬲了〞
所以冇俾小秋落埸打波=]]]]真慘﹏
同佢地食完野*佢地走左﹥﹤
我同牙朱係元朗行左陣街街..../\/\
p.s.♥希望您能再2.14日之前知道我愛您﹏
♥但我也要您愛我^^
   
|