哇哇哇哇@@今日凍死人lalala"
朝早滴07:40a.m.才起床=]]]]因樹根那時候才打給我*又很凍不想起床呢?
07:50a.m.才到天瑞輕鐵站搭車車...幸好SIKI&牙草還未到頌富><
我是第2個到滴!?很開心,,,
08:20A.M.我們遲到了"我&牙草是第3次遲到????本應打電話﹏
後來那些人走了~我們也跟著走;;;上到課室就俾人罰了]]]]
樹根俾miss張罰滴是把所有頭髮&前陰搾晒係後面- -不過係下次再遲到×
中史堂,,,我很乖-3-
數學堂,,,我&牙萱很努力做數☆
中文堂,,,miss冇番*黃先生睇堂-V-我&牙草&siki&牙萱係後面整壁報!!!+睇片''
歷史堂,,,正無聊!?
英文堂,,,oral♀
音樂堂,,,唱歌@v@
午膳miss梁忘記了落黎睇我地食飯~
01:50p.m.我地番黎唱歌歌''''''
兩堂美術堂我很乖地上顏色=]]]]
但周中&遠佬整我d畫>>><<<<
放學後狂影相- -
牙草&樹根剪頭髮!?
牙草怪左★
p.s.♥有人和我說:您有點兒囍我=]]]
♥希望是真滴/\/\
♥我對您是真*
願望:我想跟您在2月14日談情^3^
<<<<<佢地係到剪緊頭髮- -
<<<<無聊時1起影/\/\
   
跟您說我愛您/\/\
|