唉唉唉唉唉!?真慘- -今日俾人狂爆我鐘意某某><
覺得自己好樣衰=]]]]]]
琴晚同佢&牙草1齊傾電電/\/\
我好開心呀~
訓到07:30a.m醒了''牙草,siki&樹根都逐1打黎我到...
落樓下經過m記滴時候,看見他與某某1起食早餐﹏
哈]]]見到佢係到食住塊野@@呵>o<
行到天瑞輕鐵站!岩岩好siki落車l_l然後1起搭過去頌富了^^
去到等埋樹根便1起行...
沒有等牙草滴原因是因為她又遲到@@不過都係冇事☆
番到學校食左金莎/\/\
由於今天是音樂日採排@V@
所以得6堂=]]]]
科學堂*...上得十分差''但我滴那組十分乖/\/\
中文堂*...無聊!寶寶吾知乜咩鬼野- -都聽吾明-3-
英文堂*...我很乖]]]但,,,答錯晒問題-V-吾知咩事~
午膳,,,冇買lunch=]落去小食部都冇晒想食既野- -
{天都吾幫我@@}
我地係第2班出去唱滴。吾夠4分鐘就話我地夠鐘*0*
超狗呢?!
之後!!!!採排完後- -看見他企在他班房門外;;;
我便偷偷望他/\/\很開心★
我便與他傾了1會兒@@邦姐&siki追李x緯-0-"
小息時,,,我班滴女仔很恐怖- -居然嘴人><
但...我也有份/\/\
對不起喔!?
牙草:我是第1個女孩偷了你滴1吻><,,,別怪我=]]]]
放學後...我與牙莫到頌富做班務-V-但...什麼也不岩﹏只買了野食@@
所以接埋樹根走人就番天瑞睇§
p.s.♥已第6天了''我還要愛多您多少天才能與您1起*
♥希望您對我不是玩玩下滴><
♥我要您真心愛我^^
   
|