和您分開了=]]]]依然也不捨得您離開我,,,,
怪滴就怪我不懂珍惜里~><要分手後才懂得如何去愛您﹏
今日同牙草&siki&樹根&瑩1齊番學''差點兒遲到了!
我帶左琴日既糖糖番學校同香口膠滴壞處100字既野俾MISS張/\/\"
佢聽日就會派俾全班*哈,,希望佢覺得甜甜甜甜甜溜la♀
通識堂我好乖乖乖。but分組出黎報告真大獲>______<
我怕醜^^所以我個組D人最低分><但我係組長所以係雙倍分數﹏
話我自信心吾夠><講得岩岩岩滴@@
小息,,,我&siki&樹根落去食野!!!仲諗住梁家雄仲未番.....
哈''點知番左~所以我地狂跑上課室-3-費時俾人鬧@V@
........................科學堂-_-我地仲係咁嘈*
但係我最乖冇講野-3-我係到寫野@@
冇俾牙sir鬧☆but佢冇讚我,,,仲話訓覺好過嘈/\/\真可愛?
數學*我地全班都好認真上堂><所以miss讚我地全班專心~
午膳:我同牙草又吾記得左買luch- -又俾人話多獲*
真倒楣><01:25p.m我地班唱左2次歌;;''
miss話唱得都ok~所以就放左我地*****●
但......我with牙草&樹根&陳先生♀因上次遲到><
所以要係樓下罰企%@@我地今次企得吾好,,,,
陳先生企得最好*- -所以miss張俾佢早走×
我地企緊既期間,,,陳先生&梓健&侏儒仔企係門口到....
siki同魚旦同陳先生滴朋友1起玩^^
我看見siki偷偷滴偷望他◇/\/\
上中文時......差不多落堂時、''
小鑫鑫整喊牙朱><哼﹏衰人,,
放學練左陣排球:'''之後同牙草走*
諗住行去頌富@@但陳先生們無啦啦係我地前面~所以就選擇搭輕鐵''
= =唉!!!!倒楣><俾人捉到冇買票"$$$$290290...錢錢錢錢錢≠
p.s♥不要忘記我還囍里滴><
♥自己也經常地偷看里﹏
 ♥
   

|