@@今日既節目h0豐富~嘻''中午12:30p.m我去搵樹根1齊行去呀卡屋企!?
去佢屋企滴原因是-v-佢地bid野\/.\/無奈*我只係係到望住佢地bid﹏
之後出門口了...落到巴士站=3=樹根吾見左300蚊呀,,,我地番轉頭搵''
上到呀卡屋企門口!!!呀卡發現到有300蚊係地下^^樹根真好彩,,,
我地再落番去搭巴士=]]]]冇野發生/\/\但...上到巴士開始開車時~
樹根仲未行到過佢個位_v_佢轉左個圈先坐番低♀哈''
d人係到笑佢@@kaka。
落車後- -我地買左張全日通...搭西鐵過去元朗j0in埋芷萍&佢個fd-3-
我地玩5人行☆沿途同樹根影左張相@@
到美x站時...我地又落車轉地鐵-v-真煩呢?
轉呀轉呀...搭左好多個站*終於到mk了....
很開心*
我地第1站係朗豪坊@@kaka*
呀卡係朗豪坊冇幾奈就去左出面同人交收了~
得番4條友仔.....我同分兩組行-v-
樹根陪左我去無印買野食/\/\冇我想食既棉花糖呢?????
個兩隻野就食味千\/.\/
冇幾奈-v-我亂咁行....行行下!樹根無啦啦同我講基佬呀~...
我就話下....基佬????跟住原來真係- -佢係到喊我★
超無奈!?估吾到mk咁細''咁都撞到^3333^
買完無印過去味千j0in番兩隻衰野...
呢次到樹根交收了!?我地陪佢去左朗豪坊個邊交-v-
係個肥仔黎既...我狂係到笑笑笑笑笑笑/\/\
笑爆肚。●○
係新之城!?行行行行行行行行♀行到呀卡番左黎-v-
我地實左太辛苦了....於是就叫左佢請番我地食野×
佢地4條友買野飲-c-我買雪糕@@太好味了...?
我係mk買左1件衫....1條手鏈&腳鏈-v-不過腳鏈吾見左≠
仲有:耳環~貼紙相1張><同埋i♥u頸鏈/\/\令令呢?
之後...同呀卡食飯!?食完野就番過去新之城。
老公豬成班過左黎接我地/\/\謝: )
行過去尖咀-v-搭地鐵同西鐵落元朗-------
同老公豬拖手手/\/\
p.s♥老公:別要忘記我對您滴愛-v-
♥希望您會忘記她\/.\/
<<<<<地鐵影=]
<<<<同老鼠仔影相相/\/\
<<<彩虹梯@@
|