| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 〝♥和老弓1起滴71天*~ |
分類: 未分類 |
哈哈: )今日我地吾洗番學!?嘻*
3點幾老弓打黎我地-3-話岩岩先醒﹏
仲話洗完頭打俾我。洗洗洗~洗到出左街●
08:00p.m同小琪去左北江買鞋@v@
09:10p.m行左系單車俓到搵老弓們〞
之後系排球埸到坐左陣♀同小琪1齊攻擊老弓&sIng^3^
跟住又去左豬仔到坐-0-冇啦啦有y屎*佢地以為逗佢地§
拎晒d身份證出黎★原來吾系^3^
thEN佢地去m記食野@@我同小琪去廁所....
仲以為老弓&sIng去左坐低食野-v-同小琪行過去"
點知冇坐到!?所以我順便行左出去0k買野飲〞
討厭-0-見到班仆街們><仲叫我地1齊去玩=]]]]
行到0k裹面:;;見到哥哥們≠小琪不想看見他們│
陪老弓們食完野之後,,,去左中國城到坐^(00)^
坐坐下×某某人拎左condom出黎玩-3-
冇幾耐.....坐左系公園中間◆見到sIkI滴老弓-0-
佢老弓喊我-_-我仲以為邊個tIm▽哈=]]]
我同小琪睇佢地跳hIp-h0p﹏
老弓送我番屋企*謝!?

|
| 發表時間:2008-04-12 11:50 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 87 | »
|