| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 〝♥和老弓1起滴67天*~ |
分類: 未分類 |
算吧=]]]]我不會再亂諗東西了: ))))
喜歡說我滴就說吧!!!!對我也沒有影響滴*
今日早集熱死人喇-3-差d想嘔×
P.Ex2:哈哈: <我&樹根&牙草著住件恤衫上堂-V-
超搞野xdddd"
電腦堂:測驗~.~吾系好識@@但系始終都做完-0-
數學堂:今日好鬼嘈。不過嘈得好開心- -
英文堂:好似冇講過書咁;;我就狂傾計﹏
中文堂:周寶寶系到對測驗卷*0*
我得27分咋★好慘●
lunchTime:01:30p.m系課室到聽書-3-
有冇得聽歌"悶死人≠
地理堂:講作業-b-我冇都吾知點算好^333^
科學堂:嘈到痴孖根...好似冇人理佢咁=]]]]
但我隻手燙到死得人◆
放學同樹根1齊走-w-系頌富買野食"
樹根佬同我講話見到老弓們▽
我話都冇- -真系見吾到*
thEN同樹根行7仔食完野之後-0-
諗住過馬路>33<跟住就撞到老弓們了^v^
我做錯了什麼????? 可以原諒我嗎*
p.s.♥老弓,,,我和您真滴很有緣份喔!?
|
| 發表時間:2008-04-07 08:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 87 | »
|