| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 〝♥和老弓1起滴47天*~ |
分類: 未分類 |
^^今日wIth SIki&老弓&狗弦系y屎亭企左陣,,,
之後我同sIki1齊走左=]]]]吾想又遲到~
好彩姐...今日冇事"居然冇遲到@@呵呵★
通識堂x2:教書+傾專題!
英文堂x2:改正作文*0*
科學堂:系到傾計+eAt野﹏
數學堂:學數-v-超易>3<
lunchtIme:01:45p.m.我先上7樓補測@@
老弓吾知系咪特登等埋我先上呢???
多謝您哇老弓×
中文堂x2:02:30p.m.我先番到課室,,,
周寶寶冇喇喇講報紙d野._.
好無聊呢~
放學我wIth小癲1齊行番天瑞=]]]]]
途中買左野黎食^o^
p.s♥請您不要阻我囍歡您?

|
| 發表時間:2008-03-18 05:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 87 | »
|