| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 〝♥和老弓1起滴42天*~ |
分類: 未分類 |
今日去左m記買左m記早餐食。
之後wIth邦姐、siki&陳先生去左y屎亭搵老弓豬^_^
好好食哇d早餐!?我很囍呢*
我地1齊搭輕鐵番學=]]]哈哈~最搞笑既系siki本手冊
俾個輕鐵夾住左>3<h0可愛哇§系頌富輕鐵站見到牙草@@
佢上左車同我地1齊〞
終於遲到了×真慘- -SikI&牙草佢地自己上左課室先*0*
因為我要買口罩,,,Because我生病了: )
上到去唯有誠實地講話同老弓們番學^^
魚...得晒-0-調左位也><
科學堂x2:做實驗,,,都吾好玩既!?
中文堂x2:周寶寶發神經-v-又亂扔野×
周寶寶乜型d嫁咩扔打~我吾覺l0r。
哇哇哇!!!真系您以為好勁咩"
柒咋§話我d姊妹-0-以為自己真系好串咩您★
吾覺l0r〞您老師黎嫁咋﹏咪發姣喇=]]]]
黑人憎。真系好想見您1獲整您1獲呀■
英文堂x2:我很努力地回答問題^^給人讚*0*
很開心呀我§
數學堂x2:悶死人喇*冇喇喇,....肥顯、張xx、黃家x等人系到玩紙巾- -
搞到周圍都系喇><
放學:我&牙葉&牙草&樹根去天澤睇禮物&買餃子食^^
老弓哇!!!我買到您滴致愛了*v*
   
|
| 發表時間:2008-03-13 08:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 87 | »
|