哎呀。真系嚇死人l0r*點解可以咁嫁????
朝早11點幾,,,同左SIKI出去~我地過左銀座到睇機鋪-v-
都冇進展既><車§
之後12點幾...我地過左北江味太郎到食野×
超h0味@@
系咁打比牙草、牙葉個D=]]]]又話出-0-"
thEn------我地打俾邦姐@@佢出啵。
所以我地過左朗屏搵佢*
佢左佢屋企到玩狗仔^__^
h0可愛呢!?我喜歡他們呢????
And冇幾耐...h0yee也上來了^^
真搞笑★看見狗仔就喊了。。。
我地玩捉迷藏≠玩得好hIgH^^
BuT"玩左1陣=]]]]]
男孩子們逐1上來了@@
!!!- -我&邦姐&SiKI走〞
邦姐陪我番天瑞搵衫:;;;
因為去達德-v-所以除晒d紅色既野-_-
凸 。
冇幾耐-v-到了要去達德滴時間◆
我同h0yeE系出面等佢地-0-
因為實在太可怕了????
過左1陣♀佢地出番黎了^^
我h0開心呀〞佢地仲h0大膽....
仲要行埋墳墓l0r~原本我同邦姐&h0yee系出面企既。
但系h0吾舒服*所以我地都衡埋入去-v-
h0恐怖呀裹面"黑漆漆.......
又驚個d野啵!?!!!!!
5分鐘之後又出番黎*好彩冇喊姐*
沿途既路都h0恐怖。。。
冇幾耐-v-我地又吾知咩事"又冇啦啦跑=]]]]
h0彩冇野姐@@h0驚,,,
之後系天柏公園hea左陣~@@
同老弓系到數星星^^
h0可愛呀♂
又行番去天耀個公園-0-老弓冇啦啦講d恐怖野,,,
嚇到我喊呀。><
多謝老弓送我番到屋企門口^^
我愛您哇哇哇哇!!!!
|