| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 27 日 星期三  |
| 〝♥與他1起滴第27天*﹏ |
分類: 未分類 |
^_^快1個月了: )可以和老弓1起耐嗎????
我想:應該可以滴!!!!(希望可以成真吧~)
今日又早集啦=]]]真煩-3-不過冇遲到/\/\
h0開心,,,同樹根&SIKI番學"
買左個泡芺黎做lunch-3-另外買左個細蛋榚黎食><h0好食呀???
中史堂:講書-3-
數學堂:冇啦啦要抄中史書-[]-累死人了???
中文堂:系到去廁所-v-
歷史堂:我偷食糖@@嘻!
英文堂:去洋鬼子到上。俾佢叫左我出黎講野♀凸§
音樂堂:死周中,,,整我●h0彩冇仆街"但系嚇親我*
所以喊- -''走左成堂〞
午膳:去左音樂堂到做專題-()-d人系到唱歌???
唉-3-太h0聽、太感人啦、又喊左出黎=]]]]]
美勞堂x2:系到剪剪貼貼><無聊ahhhh*
放學:同草&SIKI走≠佢地陪我番左天瑞呀★謝: )^^
   
|
| 發表時間:2008-02-27 07:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 87 | »
|