| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 〝♥與他1起滴第15天*﹏ |
分類: 未分類 |
今日終於番學喇^0^開針針針針........
這天如常地系輕鐵站等樹根、牙草&SIKI*
煲煲今日又吾番學了: )
我想是她末做完功課@0@
1番到學校~大家也沒有那麼改變﹏
只是剪了頭髮那樣>________<
上堂冇心機上-3-仲要有9堂!!!!
中史:呆呆地-_-
歷史:都系串下老妖=]]]]]
地理:h0努力答問題,,,
數學:miss冇番(可能生緊仔xddd:<)
英文:頭嗰堂都幾精神!?
but第2堂訓左陣☆
13:00p.m.同牙草拎飯入課室。
13:20p.m.終於食完。
13:30-14:00p.m.系到玩玩玩玩。
普通話:系到傾計@@
通識:分組做專題*v*
中文:我都吾知佢講過咩?????
放學-------肚肚肚痛痛×要留堂做功課-3-
我頂吾順- -冇留堂★系7樓坐左陣...
同siki&牙草1齊走≠
p.s♥每天也掛念老公@@

|
| 發表時間:2008-02-16 01:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 87 | »
|