| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 〝♥和老弓1起滴49天*~ |
分類: 未分類 |
^^開針針,,,因為今日系最後1日番學*
之後放復活節假lu!吾知有d咩搞呢??
朝早,我同小癲番學"去到頌富輕鐵站都差吾多8點。
所以冇等到樹根&小煲§對不起*0*
科學堂x2:上左實驗室到做實驗~
wIth牙朱&牙草系到傾淫野><
中文堂x2:同牙草去左陣廁所都吹泡泡●
+要測驗,,,測左兩堂-v-
之後仲同牙朱&牙草系到扮表情×
英文堂x2:又作文na@@呢次超搞笑^3^
作故仔哇哇哇哇=]]]]]
之後我畫左個女人-b-
班男仔仲話佢個波超-_-哈哈!?
數學堂x2:系到講d三角形★累死我了.....
痴線滴嗎=+++說那麼多;;;;;
跟住差吾多落堂過陣佢派大測"
哇≠我居然又拎全班第3lu♀我太勁喇數學^^
放學同左老弓們滴人1起放。我把公仔送了給小煲♂
佢好似吾想要隻公仔咁-0-
p.s.♥多謝老弓送到我番屋企樓下-0-
♥弓囍我拎到全班第3名=]

|
| 發表時間:2008-03-20 07:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 87 | »
|