| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 〝♥和老弓1起滴50天*~ |
分類: 未分類 |
今日我5點幾先出去: <
因為要等老弓們落黎天水圍-v-
之後我落左我樓下jOiN佢地*0*
系某個亭到坐左陣~
跟住小龜頭先生(琨)話落元朗打機-3-
佢請搭的士,,,之後sIng聲、狗弦&老弓也落去了!!!
到了之後老弓冇入到佢打機×佢系到陪我^^
打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打
打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打
打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打
打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打
打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打打
打打下出番黎=]]]]sIng聲們行過黎新機後門既時候,,,
佢地話叫到隻雞好令-v- (睇雞)(睇雞)(睇雞)(睇雞)
我嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲*
thEN: <落左某個公園到搵邦姐*
佢地又講鬼d野啵,,,
真討厭-v-
heaheaheaheaheaheaheaheaheahea
heaheaheaheaheaheaheaheaheahea
12點幾lu"去左7仔買左野★
1點幾搭的士走人-0-
2點幾番左屋企><
p.s.♥可怕滴電梯-3-

|
| 發表時間:2008-03-21 05:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 87 | »
|