| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 2 日 星期三  |
| 〝♥和老弓1起滴61天*~ |
分類: 未分類 |
64日喇!!?^_^嘻,,,h0開心哇*部電腦玩得番lu~
同老弓1齊都2個月lu。系呢段日子裹面我地都有好多快樂滴回憶"
今朝8點鐘先起身=]]]]但7點鐘老弓打電話叫過我醒,,,
不過我太鐘意訓了^^終於都遲到@@不過系呢段時間裹面同老弓&暉"
系m記食早餐-v-食到08:32a.m.先番學...嘻~
去到學校番課室俾人罰- -
中史堂:得番5分鐘我先番到去=]]]所以吾系好知
教左d咩??!?
數學堂:教數又小測...我教隔離做數^^
中文堂:周寶寶系到講d詩;;;無聊!
歷史堂:同牙葉傾計×講鬼故。+抄筆記@@
英文堂(0Ral):俾mIss張話到我喊-v-
因為佢要我剪頭髮★都吾知邊個仆街話我個頭=]]]
我死都吾會剪嫁喇!超*跟住系到講番d野出黎俾大家聽>_<
ARTx2:系到畫畫,,,同牙朱、牙葉、牙草&sIkI傾計^3^
I l0ves u§
放學wIth小煲1齊去阿波羅食野@[email protected]個d去左吾知邊到=]]]
好掛住她們喔!!!!!佢地送埋牙草番學校♀
過左黎頌富輕鐵站jI0n我同小煲◆
----------------------------------------------------------------------------------------
4月3日 〝♥和老弓1起滴64天*~
嘻嘻: <今日超搞笑- -著P.E衫番學!???
朝早系天瑞輕鐵站等埋SIKI1齊過去頌富jI0n樹根~
之後再系天富輕鐵站ji0n埋牙草- -1齊番學^^
好無聊呢今天*玩d低能遊戲×我完全冇玩過@@
2a班滴人玩得好落力^_^果然系勁野★
我同牙萱&siKi都冇野做- -系到行行行: <
放學1齊打左陣波同去食野*0*
p.s.♥絕不會3心2意滴><
♥醉愛h0姊妹!
 

♥♥♥♥♥♥♥♥

|
| 發表時間:2008-04-02 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 87 | »
|