| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 〝♥和老弓1起滴72天*~ |
分類: 未分類 |
今日4點鐘出了門口找老弓們了=]]]]]
之後我地系我樓下坐左陣,,,,
thEn去左天瑞天台到玩-3-慶幸地我們找到了個籃球^3^
拎左黎打"佢地當系足球咁黎踢!?不過我都有份>V<
好得意ahhhh~
佢地踢黎踢去。互相咁做守門員×跟住我就做左佢地既守門員-0-
踢得好大力ahhh佢地〞隻手痛了;;
冇幾耐去左M記到食野§超肚餓@@頂吾順★
食呀食呀,,,都食左好耐-3-食完之後我同浩然吾想鳩坐M記﹏
就提議去銀座到睇機鋪-------bUt老弓吾肯....不過最終佢都同左我地去≠
不過出面落大雨-3-我地都照衝*搞到成身濕晒-[]-好後悔呢我們^0^
嘻嘻◇睇完點知停鬼左雨。我地仲諗住買傘tIm^^吾洗用lu♂
番左去中國城到坐....行緊雷"好驚=]]]]]
我同浩然就玩模擬市民﹏搞到老弓部電話冇乜電^333^
佢就訓著左"直到sIng黎到喊醒佢佢先醒*
佢地肚餓!!!所以過左去五十腩到食野喔~~~~
thEn,,,睇個部電視機§好多女人-3-whYwhy=]]]]
個套戲叫做"2046"都吾知乜黎既〞
佢地落yl打機×得番我同老弓系出面等.....
|
| 發表時間:2008-04-13 12:34 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 87 | »
|