| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 6 日 星期日 酷熱 |

GEM   |
分類: 未分類 |
今日去左睇gem 同陳柏宇
比d moov既人做左訪問....成個人lag左機...拉埋左彤落水
hahahza
之後同左豬..彤食板長....叫左$443野食.....好好咪丫
之後就返家....最尾同左豬吵....e+佢講d野...好黑人憎...5想同佢玩
|
發表時間:2009-09-07 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2009 年 8 月 31 日 星期一 酷熱 |

點解會咁   |
分類: 未分類 |
琴日唱通頂k...攰到pk
又冷親..sick
之後去左搵豬食早點...
再見到豬鍾意既女仔(我覺得5令)
我諗住睇完就閃人..點知豬叫我留低一陣..
之後去到豬返工戈到等佢放lunch(等左3hr)
戈時好sick
去到和民拎位等足豬30min
個waiter勁pk 1點叫野1點30分先拎野食...賣單時又收得勁慢...
我真係頂個仆街5順...
出到去係咁爆粗...豬都係咁講
之後豬送我搭車...我辛苦到哭左出黎...因為真係好sick
返到家丫媽又要我做家mo....辛苦到pk
之後zzz左2hr..我個喉嚨真係好痛
跟住丫媽又搵豬既事吵....
我真係5想同佢炒lor
我真係好辛苦
我諗我5會再唱通頂k了...嗚 |
發表時間:2009-08-31 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


2009-08-25   |
分類: 未分類 |
呢排覺得自己好勤力..... 日日走去自修室溫書
近排電腦又壞左..搵電腦玩都好煩
近排好耐冇搵我既fd又搵返我
都5知點同佢地傾好
今日又為左君君同佢條仔做左中間人..
丫滴細老我一早都叫君君小心d佢...
佢5信我...搞我e+咁....好煩
琴日又囧左....比丫媽叫左去捐血....痛到丫媽都5認得....
仲囧到..d血得百幾cc <<<少左咁..
d姑娘話我天生血管細....差d搵5到條血管係邊....
好期待咁等血型結果...5知我係咩血型呢haha..
閃人lu
|
發表時間:2009-08-25 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2009-07-28   |
分類: 未分類 |
呢排心情好差....成日都自己一個哭
屋企人有病...
屋企比人爆格搞到5見曬d錢,,,咩都冇
成日同丫媽吵
丫媽又係咁發曬癲..搞到冇得上網
丫哥又因為我丫媽而5再理我
d fd 又5可2成日陪到我
有時覺得自己好無畏
夠竟係5係我自c呢
我只想搵個人係明白我想點
不怕我煩而同我傾計
5開心時開解下我
哥b話我...我只想操控人做自己鍾意既野
咁我都係想自己開心下.....5鍾意既講lor
搵個伴真係好難..
難度我真是令人討厭的人囉?可能我做太多無畏野了....咁e+自閉都岩既=
好5開心..好想死丫
|
發表時間:2009-07-28 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|