| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

返大6..3日2晚   |
分類: 未分類 |

返大6 by 山....3日..1個字囧
返到去玩電腦 ..點知一到我玩戈時電腦就壞左...囧
晚上冇位zzz 就同左表第zzz ..點知比丫媽睇到...佢就唱..囧
then 玩麻雀...輸得好慘
之後第2日就去shopping ..d 33平到我買左3件
攰死了!!!!!1
|
發表時間:2009-04-13 07:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


我要減肥!!!!   |
分類: 未分類 |

今日同劉屎,,,詠,,丫叔去左沙田<--------->大埔踩單車 (4hr) 攰屎禾la
今日真係笑死左我....劉屎真係可愛
大埔海濱公園好令丫!!!有屎型既建築真係可愛...我同詠上左去..玩影相相
艾死詠了!!!
跟住返左yl食野...間野又貴又唔好食...搞到我肚痛!!呠
呢日真係好thx丫叔幫我拎文化d野..同劉屎幫我對付我丫媽^^
我鍚曬你地丫....>3<''
係時候要去充
電 了88
|
發表時間:2009-04-05 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2009-04-04  |
分類: 未分類 |
今日成日同詠一齊
去左唱k ... 我地關係就親密左>3<
e+真係唔知點算...
跟住就去左食野..
我覺得詠有時係幾細心的..但我覺得一切好似快左d |
發表時間:2009-04-04 09:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2009-03-29   |
分類: 未分類 |
終於到左呢日la
7點鍾就出門口-.-\
好攰同隻腳仲好痛~~~!!!
呢次係我係army最後一次既比賽了(好唔開心)
1星期既特訓令我學左好多野.
有開心..有唔開心
有辛苦既時候..有攰到唔想再練既時候
我一直係到諗我岩唔岩跳舞呢?
到左呢日..我睇到好多野
一山還有1山高...50隊choose 6隊唔知army會唔會入到決賽
令我ok開心既係哥bb黎左睇我比賽...但佢始終仲唔肯見我
完左比賽之後..搵左詠踩單車 ...我想忘記曬唔開心既野丫!!!!
|
發表時間:2009-03-30 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|