| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



低落中....  |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog la
有5日做左神人!!ha 5日打機41lv
打到咩都5認得...
不過e+冇玩lu 放左ac。
有d 5係咁開心....因為比人當左水泡1個月...前幾日先知...囧
exam又考得5係幾好la...不過我盡左50%既力...因為次次溫書就想訓..最good既就係英文...拎到幾高既分
聽日就去迪迪尼la ...希望5好落雨la
yee 同tung 我地要加油丫..mybest fd 我愛曬你地
>33<
e+有1種好討厭既feel
但又講5出係咩野咁討厭...唉...
囧左
|
發表時間:2009-06-27 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

好野~!  |
分類: 未分類 |
exam考完lu...正爆..
e+受住d丫哥既影響迷上電腦!~!...變左宅女 haha~~!
今日換左1gh ram 正爆...不過341真係貴左好多...
目標係in5年換電腦~!!!
暑假有咩活動呢~!!??我要去up lv ~~ upupupupup~~!
好la...送上無聊時既畫~~~

第1次畫...算係咁la |
發表時間:2009-06-19 05:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|