今日同表姐去左旺角`
去左旺中-v-` 好多野都好靚-v-`
想買xd`但之後都冇買-3-`
表姐買左好多野.3.`
跟著跟左y3s指既銅鑼灣睇野`
五識路-3-` 搵人請教-3-`
y3s話個有間全店5o蚊.v.`
去到睇完全五系-0-; 呃鬼我-__-.
之後去左銅鑼灣間商場` 錯有錯著-3-`
見到無印-v-` 買野=] 不過表姐比錢-3-`
去完-_-就去番旺角行`
去左潮流特區. 我識名-_-五認路orz.
又問人點行-3-`
去到睇到d書包好靚`好想買/__\.
但又好貴`我個書包一年都未有-3-
見到d`c0n好便;2o蚊對.
但冇度數/__\. 表姐五比我買.v.`
好想買ah/3\` 又想買年c0n`但對於我黎講好貴-3-
五捨得買-3-` 跟著我忍五住五買野-3-`
又去番旺中想買個袋-v-`
不過睇睇下`又買左個書包-v-` 藍色*v*.
竟然正野黎.__.`k-z0ne` .3. 都幾多人用.__.`
不過當然outd00r較好-v-` 但見佢好靚-v-
就買左去-3-` 都算便既-v-;
8點半先返到屋k;
阿媽竟然話左我買書包一兩句.__.`呵xd
|