暱稱: 蚊jaiii`
性別: 女
國家: 香港

正式返學.

2009 年 9 月 4 日  星期五

今日正番返學`

reading個陣睇睇下書差五多訓鬼著左-_-v`

跟著聽到mrs曾把聲就精神番h0-_-.

視藝. 有好多時遊魂- -v`

小息陪欣搵老師`

mrs曾搵我傾計-3-問我有冇仲玩電腦.

我話少左=]`  不過起碼我第一時間返到屋k五系開電腦.

而系做功課=]. 我要變乖`我要進步!`

不過mrs曾話我中二曳左-  -`又傾埋其他野...

數學;個老師講野好慢- -`d鄉音甘.

搞到我對數學又開始冇乜興趣- -`  系到發夢.

等佢教書先專心orz`

本身一堂`變鬼左兩堂/_\. 佢突然話時間表改左./_\

還我中文堂哇/_\  搞到我拎d勁多野番去/3\` 

數學想文sir-3-.甘我一定做番科長=)

地理`系我最留心既一堂`好中2個老師教`

教得好好`又五會悶對地理都幾有興趣=]`

英文-_-;d後悔冇努力`搞到變鬼左最差個組- -.

小學同中學倒轉黎- -` 精英班最差個班`.

我系米好大改變呢- -v`  比人提名做英文科長-0-`

雖然有唸過`但有d- -`我有時聽五明.又驚欠野喎/_\

;..但做左個老師對我印象會好d-3-加平時分. 有優點._.`

有好又五好又系做左我最差既科. 中一數學`中二英文.

今年我會勤力.v.`   會比之前好一定一定一定;p

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »