今日正番返學`
reading個陣睇睇下書差五多訓鬼著左-_-v`
跟著聽到mrs曾把聲就精神番h0多-_-.
視藝. 有好多時遊魂- -v`
小息. 陪欣搵老師`
mrs曾搵我傾計-3-問我有冇仲玩電腦.
我話少左=]` 不過起碼我第一時間返到屋k五系開電腦.
而系做功課=]. 我要變乖`我要進步!`
不過mrs曾話我中二曳左- -`又傾埋其他野...
數學;個老師講野好慢- -`有d鄉音甘.
搞到我對數學又開始冇乜興趣- -` 系到發夢.
等佢教書先專心orz`
本身一堂`變鬼左兩堂/_\. 佢突然話時間表改左.挑/_\
還我中文堂哇/_\ 搞到我拎d勁多野番去/3\`
數學想文sir教-3-.甘我一定做番科長=)
地理`系我最留心既一堂`好中2個老師教`
教得好好`又五會悶. 對地理都幾有興趣=]`
英文-_-;有d後悔冇努力`搞到變鬼左最差個組- -唉.
小學同中學倒轉黎- -` 精英班` 最差個班`囧.
我系米好大改變呢- -v` 比人提名做英文科長-0-`
雖然有唸過`但有d驚- -`我有時聽五明.又驚欠野喎/_\
唉;..但做左個老師對我印象會好d-3-加平時分. 有優點._.`
有好又五好` 又系做左我最差既科. 中一數學`中二英文.
今年我會勤力.v.` 會比之前好` 一定一定一定;p
|