今日影相黑到冇人有-_-
比人捉. 我夾番.又話五得.
跟著有個人幫我夾-_-
夾左. 我低頭又掉鬼左-_-.
跟著又夾過. 問人借多隻夾夾-_-
因為2號既關系. 要先影.搞到勁多人望住-_-
返到班房. 有條友入到黎望著我笑我囉-_-
無奈無奈無奈`
放學去左食野野` 跟著去左接細佬.同欣一齊^_^
坐車. 見到吳*0*`
欣又講番我d魚野拉-_-原本我五記得..佢又提番`搞錯.
跟著送到細佬返屋k. 就再出去`
網球場` 見到豪`李`吳`洋`
囧-_- 比李同豪用網球打落我到` 兩次-_-挑
大人不記小人過.v.` 哼.
跟著去m記hea` 跟著就去上水廣場搵yinG`
去到kaikai到-_-又話里到行又話個到行, 笑鬼死-3-`
個個好靚既風景位冇鬼左/_\.
返屋k之前. 去行樂陣買燒肉.-_- 五夠錢.
去到金都. 佢又收鋪-_-
洗五洗黑成甘丫-_-`
聽日d野重鬼死/_\ 嗚
好想快d到下星期五`xp.
|