啊..................................................................................................................................................
大測得44分>__________________________________<
如果miss打比啊媽咁算啊...............
嗚.......................>___________________<
好驚啊>﹏<
最近好多野煩
我好驚我今年會留班..-_-..
唉....
總之好煩啦 |