你知道嗎?我一直在看你...
金日開學呢@@
嗯....FEEL落 個班D人刀好似差唔多-_____________________-
天日就係星期三 LUCKY!!!
我地張時間表真係好好笑架
星期三好似放假咁!!!
不過...相對泥講其實日子就會變得辛苦左-口-""
希望....可以讀到D好大學><" (好似太早諗)""""汗
其實我係好唔滿意我坐既位>口<""
冇野好講
隻手指爆左啦.________.
唉....我用左冇幾個月就爆左啦- -
啊爸話一開學就鎖電腦._______________.
啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉...
唔想做功課...
個病好番....
就咁多
-_________________________________________-
悶....
5想做功課ar
隻手指好似有d不明程式
個電腦日日要用xx
日日play勁舞團
多左個心心-____________________-
但.....我冇中意佢-______________________-
但........................佢好似中意左我-_________-
我只可以say~~『sorry』
(我地冇分手,因為佢5知道我有中意佢)
我金日試下玩勁舞
嗯...幾好玩
不過好難升
我打算升到lv5就唔升啦
唉.....
唔想去暑期活動啊
.....
打機
其實我有d擔心地理唔合格....
就算合格
刀唔知拉唔拉到...
e間學校要合格先升到班....
真係難....
打機...
金日我打機
食野
嗯....
基本上日日刀係咁...
冇咩特別既是
啊
我昨天去左大陸
嗯...
冇啦
沖左幾個人氣之後打機....
打機之後再打機
打機之後再打機 打機之後再打機 打機之後再打機 打機之後再打機 打機之後再打機 就係我快樂既一日就結束啦><"
就係我快樂既一日就結束啦><"