停留秒數:
您已經停留了
Image and video hosting by TinyPic   

 

你知道嗎?我一直在看你...

你的微笑
再美
也不是為我而綻放
 
l0veETcat
暱稱: 乂貓乂
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-19
2010-02-09
2010-01-28
2010-01-18
2010-01-16
每月文章
可愛的小鐘>﹏<"

by blog Pitatto!
占卜
躲避滑鼠
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 239
今日人氣: 2
累積人氣: 1202
站內搜尋
2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 未分類

啊......................................

好煩啊......................

就係咁多- -V

發表時間:2009-06-15 11:41 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


2009-06-14 分類: 未分類

本來考完試應該好開心- -"

本來以為可以玩耐D

唉...

考完試正常應該可以玩- -

點不知

竟然要我做多D野

囧...

 

發表時間:2009-06-14 05:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


2009-06-13 分類: 未分類

哈哈..考完試啦

就係咁多0.0

發表時間:2009-06-13 03:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


2009-06-12 分類: 未分類

哇...考試到左最後一日啦

不過..考完試就要擔心d分數

擔心完d分數就到夏令啦

唉...

 

發表時間:2009-06-12 02:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


2009-06-10 分類: 未分類

話就話考試

其實....

好多人刀有打機- -"

講真

有時候我覺得

可能考試仲輕鬆過平時

囧...

因為考試所以冇咩野好打

發表時間:2009-06-10 02:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


2009-06-09 分類: 未分類

時間過得好慢啊.....

好想快d考哂

但係又驚考得唔好wo...

巧矛盾啊~

我隻mero進化到第3個樣啦

 

發表時間:2009-06-09 06:09 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


2009-06-06 分類: 未分類

金日冇咩野打....

好平凡既一日

發表時間:2009-06-06 05:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 不安 分類: 未分類

其實...6月4 日果日

miss同我講

佢要打電話比我媽咪

佢我d英文退步左好多

我番到屋企

果然有電話

不過..媽咪唔係到

跟住就冇電話啦.....

死啦...

唔知會唔僧係金日打呢- -""

 

 

發表時間:2009-06-05 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


2009-06-04 愉快 分類: 未分類

金日好開心啊....

我養左一隻mer0啊><""

好可愛啊...

嘻....

 

不過..

金日果個測驗

我得59分- -

好無奈...囧....

發表時間:2009-06-04 03:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


2009-06-03 分類: 未分類

 

唉….金日雖然冇做左d咩
但係我覺得好累…..
可能係精神累….
 
金日我見到個啊婆坐係度
冇人幫親佢
咁我就幫親下佢啦…
點知鬼死咁貴
我又唔好意思唔幫親..
咁就冇左5蚊啦….
 
番到學校試下玩
玩落又幾好玩
 
就係咁我無聊既一日就過去啦
發表時間:2009-06-03 05:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]