你知道嗎?我一直在看你...
啊......................................
好煩啊......................
就係咁多- -V
本來考完試應該好開心- -"
本來以為可以玩耐D
唉...
考完試正常應該可以玩- -
點不知
竟然要我做多D野
囧...
哈哈..考完試啦
就係咁多0.0
哇...考試到左最後一日啦
不過..考完試就要擔心d分數
擔心完d分數就到夏令啦
話就話考試
其實....
好多人刀有打機- -"
講真
有時候我覺得
可能考試仲輕鬆過平時
因為考試所以冇咩野好打
時間過得好慢啊.....
好想快d考哂
但係又驚考得唔好wo...
巧矛盾啊~
我隻mero進化到第3個樣啦
金日冇咩野打....
好平凡既一日
其實...6月4 日果日
miss同我講
佢要打電話比我媽咪
佢我d英文退步左好多
我番到屋企
果然有電話
不過..媽咪唔係到
跟住就冇電話啦.....
死啦...
唔知會唔僧係金日打呢- -""
金日好開心啊....
我養左一隻mer0啊><""
好可愛啊...
嘻....
不過..
金日果個測驗
我得59分- -
好無奈...囧....