★琴日1蕉早我就去左補習習啦;D(!)
★我系咪好叻叻呢xd(!)
★點知原來琴日系開christmas party-0-(!)
★個老師要我地個個都帶個鹿角=口=(!)
★登登登登;D(!)
★deer cross over bamboo(: (!)

★都吾令令既;( (!)
★之後去左元朗開AYP個會~___~(!)
★好悶悶哇>口<(!)
★咁就坐左2個幾中/___\(!)
★下次去camp(12.25;;12.26;;12.27)我吾去啦XD(!)
★我要同哥哥出街街>口<(!)
★根住我就好乖乖咁返左屋企;D(!)
★mikiiiiiiiii<3(!)
★我終於都收到您封信啦>口<(!)
★話說我都等左成個月v_v(!)
★不過對吾住住哇>口<(!)
★我要整好老公份聖誕禮物先;$(!)
★同埋我都要買d手信比您;D(!)
★依幾日就寫架啦>3<(!)
★for give me plx >___<(!)
★話說琴晚我地食完飯之後出左tsim sha tsui.___.(!)
★去左睇燈飾XDDD(!)
★其實我本身有少少頭痛哇>___<(!)
★仲出海邊吹風-,-(!)
★睇黎我真系想自己死睇快d XDD(!)
★我地影左好多相相哇;D(!)
★以下系其中幾張;D(!)

★我地系海旁買左隻惡魔角XD(!)
★隻角會發光架XD(!)
★登登登登;D(!)
★devil cross over bamboo(: (!)

★嘻嘻(: (!)
★返去果陣同哥哥傾左一陣電話;D(!)
★好開心哇>w<(!)
★返到去都11點幾lu~___~(!)
★洗白白訓教xp(!)
★今蕉訓到11點半先醒XD(!)
★呀爸玩佢個新game-v-(!)
★佢玩左成日啦o3o(!)
★就系e個啦o____o(!)

★佢到宜家都仲玩緊-____-v(!)
★我整緊老公份聖誕禮物哇;D(!)
★今晚仲要寫聖誕卡比您地XDD(!)
★21號同6A班既咁多位同學仔打邊爐哇>0<(!)
★不過其實我仲未同媽媽講XDD(!)
★果日可以見到鄭老師唷>_____<(!)
★很期待(: (!)
★1次過打左好多野xdd(!)
★睇晒既人真系要比個kiss您;-*(!)
★就黎要去婆婆屋企食飯飯啦;o(!)
★整埋老公份禮物先>v<(!)
★e幾日一定要送出去哇>v<(!)
|