★最近覺得自己好似懶左(!)
★點算哇...(?)
★同自己講f.4吾可能再系咁架啦(!)
★但系其實自己升f.3果陣咪又系咁講過...(!)
★phy.chem.bio個個都系好難讀...(!)
★搞到我宜家都有d淆...(!)
★真系要比心機讀好d書啦...(!)
★不過睇下點囉...(!)
★依排都好似有d吾開心咁...(!)
★吾知點解呢...(!)
★d書仲未買齊/口\(!)
★暑作又未做晒/口\(!)
★有無人可以幫我t^t(?)
★宜家上跑都系識fd多(!)
★好少話真系為左玩而0n xd(!)
★仲影左好多相哇(!)
★哈哈哈哈哈;;玩下姐(!)
★吾打啦;;廢事比人話xd(!)

|