2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| `第3章; |
分類: `口語化文(: |
ch.3`
鋒<3 吾通依個系你既初`吻*____*vvv
我<3 ……….
鋒<3 既然..我對你做左d甘既野x]
你算系我老婆咖拉啵`
我<3 下….-3-[嘟咀]
鋒 [依條女好似好好玩啵x]
鋒<3 老婆豬-3-鍚鍚`[又想鍚埋尼`]
我<3 吾好丫t____t幾時話做你老婆咖我!?
變態佬-[]-吾做吾做吾做!___!
鋒<3 不知幾多條女想做我老婆`你恨刀恨吾到拉
我<3 甘你咪搵佢地囉`[[嬲]]
返到去`
彤<3 娃`聽日我地轉校囉^___^`
我<3 好地地做咩轉校牙…?
彤<3 我發現原來我真系鍾意左傑..
我<3 呃…...甘就要轉校?
彤<3 為左我同傑既關係-3-娃娃就陪我拉`
我<3 吾吾-[]-好拉好拉^___^
轉校!ng`
m!ss: 依班多兩個插班生`請大家多多指導佢地
彤<3 你地好x]]我叫凱彤`你地叫我彤彤得咖拉^[]^
p.s.:其實彤想轉尼依間學校既原因-__-系多令仔xD;
m!ss: 依位同學呢?
我<3 呃-[]-大家好..我叫藍曉娃,,你地叫我牙娃得拉…[[面紅`]
-`鋒刀系依間中學既.`同佢一班`第1次見佢面紅個樣a__a`
m!ss: 娃坐鋒隔離` 而彤就…
彤<3 我坐傑隔離得咖拉^__^多謝m!ss`m!ss甘好人1定比既^__^
m!ss: [0咀v__v] 甘娃坐鋒隔離拉
娃<3 吾要t_____t m!ss丫-[]-
m!ss: 新尼既第1日就吾聽話拉!?[惡]
男a:話就吾可以甘話拉`人地鍾意坐邊咪邊囉`
男b:咪系`坐我隔離仲好丫`..
m!ss:甘…
突然`…
鋒<3 你地收下皮先拉`毛都未生齊學人搶我條女!?
全班-____-vv無奈
我<3 我幾時做左你條女咖-[]-!?
ch.3`完
|
| 發表時間:2009-11-14 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 68 | »
|
|