| 2009 年 11 月 12 日 星期四 時晴時雨 |
`別再煩擾莪.  |
分類: 未分類 |
`妳們滴,莪伾想理;
`YEAH-_-
`有電話用LU-3-`
`嘿嘿-__-我知喱樣野冇乜野值得開心`
`我喱幾日都冇上戈QOOZA-3-
`甘金日就上堂.小息.LUNCH.放學`
`冇乜特別;-3-
|
| 發表時間:2009-11-12 11:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 68 | »
|
|