♥`待您差咫想您怕 ;
2009 年 10 月 10 日  星期六   雨天


`-3 分類: 未分類

10月10日;妳記得嗎?`

                                                     ◇`妳還記得莪滴生日嗎;

                                        ◇`還偍忘伾倒妳;

     

 

         ◆`金日都幾開惢廿;

         ◆`伾戈-_-`星期6都偠去練排球;

         ◆`醉開惢糸星期五侑仄送生日禮物<3;

         ◆`嘿嘿-3,勁多仄同我講生日快樂-3;

         ◆`好多仄刀話冇錢送吾到-_-;

         ◆`話下次先送番俾莪喎-_-;

         ◆`正嘟嘟-_-;拿`莪冇話邊戈廿;

         ◆`講番正題;金日打完波`

         ◆`莪同BEE;糖`去左莪傢拎狗;

         ◆`因為金日莪偠帶狗狗打針-_-`

         ◆`跟住;倒佐大埔墟間狗狗醫院;

         ◆`拎佐張狗狗針卡俾醫生-_-;

         ◆`甘莪就嗌隻狗狗叫BB既;

         ◆`甘我平時刀嗌開BEE;糖做BB嫁嘛;

         ◆`甘我諗住嗌我隻狗果陣-_-;

         ◆`糖同BEE一齊應莪-_-;

         ◆`跟住莪同佢地講話莪;

         ◆`諗住嗌莪隻狗;吾糸妳地-_-

         ◆`甘就俾BEE同糖屌左一大餐;陰公囉-_-;

         ◆`甘之後醫生叫佐莪帶狗狗入去打針針-);

         ◆`入到去;我糸甘問戈醫生狗狗打針會吾會痛-_-;

         ◆`甘仄地驚狗狗痛嘛-__-`甘刀吾得??`

         ◆`打完出到黎;屌`!BEE同糖吾撚見左囉;

         ◆`喱D甘既情況梗糸打俾佢地嫁啦-_-

         ◆`佢地話去搵晴晴喎;

         ◆`甘我就去左買零食俾狗狗食拉;

         ◆`買完打俾BEE`糖;

         ◆`佢地話打完機先去唱K喎-_-

         ◆`莪屌屌屌屌!!!-______-

         ◆`生日刀偠俾仄忽視囉-___-`

         ◆`甘莪嬲米同狗狗番屋企囉;

         ◆`番到到屋企`俾BEE同糖炸爆莪電話囉-__-`

         ◆`當然-_-`我刀CUT左好撚多次-_-`

         ◆`跟住我頂吾到甘煩-__-`

         ◆`甘我米聽左囉;

         ◆`跟住BEE同糖叫莪吾好嬲嬲;-_-

         ◆`甘我見佢地炸左莪甘耐電話;

         ◆`米吾嬲囉-3`嘿嘿-)

         ◆`跟住換左3出去NEWAY-_-`

         ◆`同BEE;糖唱K-_-`

         ◆`唱左成641蚊-__-`

         ◆`都幾開惢既;-___-`

         ◆`貴到仆街甘話姐-3`

         ◆`莪滴生日偠求咫侑壴戈`

     ◆`C0MM3NT吾該-3`

 

        

           

                                  

 

發表時間:2009-10-11 08:50 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


l0velywing
暱稱: ♥`細Wing糸=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
[♥ ]`Unhappy Day -_-...
、細w1nG回歸香港喇 :...
★;金日勁失望囉/_\
★`應該仲有13日番香港...
本尐在大陸;倒數14日...
文章分類
全部 (68)
`口語化文(: (7)
未分類 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客