2009 年 10 月 10 日 星期六  |
| `-3 |
分類: 未分類 |
10月10日;妳記得嗎?`
◇`妳還記得莪滴生日嗎;
◇`還偍忘伾倒妳;
◆`金日都幾開惢廿;
◆`伾戈-_-`星期6都偠去練排球;
◆`醉開惢糸星期五侑仄送生日禮物<3;
◆`嘿嘿-3,勁多仄同我講生日快樂-3;
◆`好多仄刀話冇錢送吾到-_-;
◆`話下次先送番俾莪喎-_-;
◆`正嘟嘟-_-;拿`莪冇話邊戈廿;
◆`講番正題;金日打完波`
◆`莪同BEE;糖`去左莪傢拎狗;
◆`因為金日莪偠帶狗狗打針-_-`
◆`跟住;倒佐大埔墟間狗狗醫院;
◆`拎佐張狗狗針卡俾醫生-_-;
◆`甘莪就嗌隻狗狗叫BB既;
◆`甘我平時刀嗌開BEE;糖做BB嫁嘛;
◆`甘我諗住嗌我隻狗果陣-_-;
◆`糖同BEE一齊應莪-_-;
◆`跟住莪同佢地講話莪;
◆`諗住嗌莪隻狗;吾糸妳地-_-
◆`甘就俾BEE同糖屌左一大餐;陰公囉-_-;
◆`甘之後醫生叫佐莪帶狗狗入去打針針-);
◆`入到去;我糸甘問戈醫生狗狗打針會吾會痛-_-;
◆`甘仄地驚狗狗痛嘛-__-`甘刀吾得??`
◆`打完出到黎;屌`!BEE同糖吾撚見左囉;
◆`喱D甘既情況梗糸打俾佢地嫁啦-_-
◆`佢地話去搵晴晴喎;
◆`甘我就去左買零食俾狗狗食拉;
◆`買完打俾BEE`糖;
◆`佢地話打完機先去唱K喎-_-
◆`莪屌屌屌屌!!!-______-
◆`生日刀偠俾仄忽視囉-___-`
◆`甘莪嬲米同狗狗番屋企囉;
◆`番到到屋企`俾BEE同糖炸爆莪電話囉-__-`
◆`當然-_-`我刀CUT左好撚多次-_-`
◆`跟住我頂吾到甘煩-__-`
◆`甘我米聽左囉;
◆`跟住BEE同糖叫莪吾好嬲嬲;-_-
◆`甘我見佢地炸左莪甘耐電話;
◆`米吾嬲囉-3`嘿嘿-)
◆`跟住換左3出去NEWAY-_-`
◆`同BEE;糖唱K-_-`
◆`唱左成641蚊-__-`
◆`都幾開惢既;-___-`
◆`貴到仆街甘話姐-3`
◆`莪滴生日偠求咫侑壴戈`
◆`C0MM3NT吾該-3`
|
| 發表時間:2009-10-11 08:50 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 68 | »
|
|