2009 年 8 月 26 日 星期三  |
`憎死高佬-3-'  |
分類: 未分類 |
`討厭高佬\33/`
金日同平時冇乜分別`
同Ling去左網吧打機機-3-`
真糸憎高佬-3-`
網吧果個牙`
扮撚哂野囉`
最撚憎人扮撚哂野`
Ling都幾好人a___a`
嘿嘿-3-`最嬡lingling<3`
我覺得ling都幾好仄`
五想番屋企`
諗住一陣打完機去飲酒-3-`
五撚開心牙-__-`
芝芝a___a
番黎陪我拉/333\`
我好掛住你牙`
|
| 發表時間:2009-08-26 01:42 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 68 | »
|
|