2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 2009-09-14 |
分類: 未分類 |
,金日感冒-,-
,就死甘-,-
,好辛苦也/333\
,本黎番左學既-,-
,不個;
,學校話我發燒;
,38.6喎-3-
,正仆街-,-
,又成日咳喎-,-
,維有糸屋企挽狗狗拉/3\`
,CM廿;我要-3-
|
| 發表時間:2009-09-15 05:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 68 | »
|
|