2009 年 9 月 3 日 星期四  |
| `開學後滴第壹日=) |
分類: 未分類 |
`♥五知點解呢.
`♥開左學之後呢`
`♥好鍾意番學v3v
`♥f.1果陣勁撚五鍾意番學-,-
`♥因為悶到痴根a0a
`♥依加既中學生活五錯a___a`
`♥我鍾意=)嘿嘿<3
`♥本仄有小小五多鍾意張浩雞-,-
`♥可能糸因為牙彤拉-,-
`♥金日同牙芝番屋企搭車果陣討論緊張浩雞a0a
`♥趙嘉盈好似同緊張浩雞拍緊拖喎a0a
`♥我同牙芝都覺得張浩雞好似成日都痴住趙嘉盈.
`♥事實就五知拉`
`♥應該糸拉a0a
`♥又同牙哥一班lu`
`♥梗糸覺得小強好似好憎我甘-,-
`♥但糸佢有時又肯同我傾下計牙甘.
`♥上緊堂果陣有時會有眼神接觸.
`♥金日帶左4粒糖番學`
`♥俾d fd 食哂-,-
`♥上班主任堂食糖.
`♥望住個老師食-,-
`♥佢都可以冇反應.
`♥0l<`我鍾意個老師-,-
`♥講真-,-
`♥我五鍾意前後d男仔-,-
`♥好煩-,-
`♥但糸a0a
`♥都幾好挽a0a.
`♥嘿嘿<3
`♥中2果然好挽<3
`♥芝寶唄<3琳寶唄<3卡寶唄<3ling寶唄<3玲寶唄<3喻寶唄<3
`♥閉閉-3-番cm五該a0a.會回滴<3
|
| 發表時間:2009-09-03 12:19 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 68 | »
|
|