♥`待您差咫想您怕 ;
2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


第五章(;` 分類: `口語化文(:

    ;)cH.5`

鋒<3 [點解我會甘緊張咖-__-傻左咩]
希<3 你咩事牙`凌浩鋒`挽咪挽囉`
娃吾岩你咖`咪再挽佢拉`[講完`追娃]
我行到去1個不知名公園-[]-
我:嗚t____t`搞錯丫`點解個個男仔好玩吾玩
      要玩我喎…. [大聲]
[[作:你夠純*[]*]]
希聽到娃講野`
突然摟住左娃-333-
我: [呆左]
希<3 娃.五好甘nA`
我<3 嗚-3-我有咩做得吾好喎..前世得罪男人咩`!?
希<3 甘你前世1定無得罪我拉x]
我<3 下`??吾明…
希<3 吾明甘算拉^___^遲早有1日你會明咖拉`
我<3 唉t333t
希<3 再喊吾理你咖拉`?
我<3 吾好丫t33t[[又再喊]
希<3 傻瓜-33-點會吾理你丫我`
娃覺得好sweet`
兩個壹齊返返去學校..
全班-[]- 哇!____!
吾系娃同希`而系-[]-`.!?
婷<3 耶…依度甘多人..耶耶>3<
   吾好甘拉`[[ 激吻中- - ]]`
鋒<3 怕咩人多姐`至緊要系我鍾意丫嘛..
娃突然有想喊既衝動…
娃心諗: 喊咩姐你…佢邊個刀咀得咖拉..
希<3 吾好望拉a__a今晚壹齊唱k丫?
我<3 恩^___^
彤<3 娃`你無事丫嘛….?
我<3 我會有d咩事丫-33-
  比人玩戈吾少次`而且今次又未同佢1齊^[]^
彤<3 今晚壹齊唱k*[]*
我<3 下-[]-….同埋希囉不如..
彤<3  恩恩!___!
傑<3 你同我老婆傾咩牙?
彤<3講你事非牙-___-

cH.5`完

                 好睇就俾多dCM(;`

發表時間:2009-11-16 11:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


l0velywing
暱稱: ♥`細Wing糸=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
[♥ ]`Unhappy Day -_-...
、細w1nG回歸香港喇 :...
★;金日勁失望囉/_\
★`應該仲有13日番香港...
本尐在大陸;倒數14日...
文章分類
全部 (68)
`口語化文(: (7)
未分類 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客