2009 年 11 月 17 日 星期二  |
第柒章(;`  |
分類: 未分類 |
cH.7`
我; 哦-_-..
甘跟住大家就換左衫衫拉`
彤; 令吾令丫^___^`
我; [[[雙眼發光]]]爆令女丫*[]*
彤; 有冇甘誇-.-`
我; 當然有拉@___@vv
彤; 傻妹-[]-`[突然覺得娃真系同bb差吾多.
1樣甘無機心…; ]
我; 呵^___^;; 甘我呢..
彤; -[]- [[呆晒]]
我; 吾吾-33-?吾好睇丫?
彤; 你自己睇下.....[指住塊鏡]
我; 哇-33-好令丫!___!條裙..
彤; 你都好令丫-33-要令女先襯得起令裙咖嘛-vv-
我; 嘻^___^多謝彤彤..
甘我地買完就返去拉..到左晚舞戈日.
彤起晚會前半日拉左我去.整依樣戈樣`
set頭拉.化妝拉.總之好多野拉-33-
我望住塊鏡.望到呆晒甘..
{{作; 依個時候.女主角都會加返句}}
我; 依個真系我尼咖!?
[[作; 拿..系咪好勁呢..我甘都估到a__a]
彤; 哇...娃娃已是令女*[]*化埋妝妝..哇哇*[]*
我; 哇..彤彤都好令丫
我; 嘻嘻 . 依家幾點`?
彤; 哇..得返20分鐘炸`飛的拉…
入到晚會…
我同彤1入門口`
成為全場既蕉點-[]-!???
男a;依個邊個尼咖?
男b; 好似新尼戈兩個插班..
大家意論紛紛..
我; .點解d人系甘討論我地既-3-
彤; 你令丫嘛^___^;
我; 甘你夠令落-33-
彤; 所以咪話討論我地囉..傻瓜..
夠鐘拉` 詩兒(讀音)系!??..
cH.7`完
|
| 發表時間:2009-11-17 11:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 68 | »
|
|