都好耐冇打過日記喇,因為日日都冇咩好打...不過今日就實在太憤怒啦...唔打都覺得對自己唔住呀...
本來今日返學都冇咩啦,好似平時咁,上到課室,感感佢又唔返喇,唉...勁無奈呀我,
之後早讀,比miss Li串,又一次勁無奈,跟住上兩堂科學,兩堂都悶瓜我喇,
之後英文上miss tong堂,都冇咩特別啦,之後小息,返左課室做英增,小息之後又你連堂,
但係奇怪地,係呢兩堂我平時最憎上既maths中,我竟然冇打過喊"霧"喎,可能因為今堂我聽得明佢講咩啦,
之後lunch,冇咩野,不過見到感感返左黎,但係都遇左架啦,之後中史,感感佢好好彩,
miss潘佢竟然唔記得左問感感書...中史之後係中文,要默書...lucky既我及格(其實因為我有溫書姐),
感感唔溫書,成日睇我本簿...不過好可惜,睇左我本簿都唔及格...之後就係講既就係我今日覺得最嬲既一件事喇,
就係我今日係放學果陣要科學test,勁蠢既我竟然行左去門口既第二張desk果到考,
點知果張desk真係超xy呀,電芯冇,燈泡唔著,銅片又唔夠,咁得算啦,比分我果個人重要叫我用本生燈呀,
擺明玩野啦,根本個實驗都唔洗用本生燈...正一粉腸呀...不過我夠醒目,冇比佢串到姐...

|