Cursor by www.Soup-Faerie.Com
lacus_993
暱稱: ~"膠膠"~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同fanny行街睇戲食飯
又係你呀....
同Jenny老師一齊食嘢"&...
開學啦!!!
畢業典禮....
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
可放video!!
滑鼠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 201
今日人氣: 7
累積人氣: 3503
站內搜尋
2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


去左行街!!! 分類: 未分類

今日放假.....

琴晚呢

我冇同到老豆同老母佢地講

我聽日放假喎

咁咪寫張紙條話

" 咪叫我起身,

我今日教師發展日

所以我放假...

仲有,

今日11:30約左雪同倩一齊睇戲!!"

之後,

朝早

我比個警鐘吵醒左

咁梳洗後,

玩一陣電腦.....就出門口

咁去到新元中既戲院買左飛先

我地係睇"怪誕隨意門"

買完後,

我同雪講話我想買嘢飲呀

之後,我地就去左百佳到買左果粒橙

+買左兩包既薯片

冇幾內倩e就黎到la...

咁又未夠鐘喎

就坐一......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


買左Jolin 專輯 分類: 未分類

今日

我去到元西....雪到岩岩到

我問佢:你琴日學成點?

佢話:佢琴日巳經冇學到

話個課程巳經完左

所以佢琴日同香香一齊行街

之後佢地到左後,

就返到學校

崇拜.....

唉!!....

好鬼悶呀

完左後,

就上CMM 堂

小息

同香香去揾雪同倩

我地一齊落去

雪買左豬扒包....倩就食燒賣食

佢地食完後就返上課室

上孖英文....哇!!!悶死人la....=3=

之後,

就上中文同數學

lunch......出黎後,

就同裕一齊去......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


半日上課..... 分類: 未分類

 

哇!!!

今日好鬼死熱

當返到學校

哇!!頂.......仲要有升旗禮喎

好熱呀...

仲要有宣佈

好心la...有宣佈就係放室到講咪得囉

返到上課室

第一堂...ACC....

開新一章

第二堂...Eng

哇!!我地仲驚又係譚sir上呀

都好彩....唔係吨W

第三堂係Mat....

之後,

Chi.....

最後係PE堂....

今堂打兵兵波

到1:35...放學

我、雪、倩同香一齊走

裕唔同我地走,

因為佢地其他人唱K

咁我地四個......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


我地班又黎la 分類: 未分類

今日

唉!!一開始就上孖Speaking 呀

真係好討厭=3=

愈黎愈憎

點解佢唔可以病呢?

之後,

D堂都好悶呀

lunch...

Miss Tsang 入左黎講ECO

完左後

就上Mat堂

又係孖堂

放學

係班主任節既時候

我地班小測英文既Newpaper one & two

咁我地又唔係好色喎

我同我間黎個個就放左張貓紙係櫃檯入面

好彩......Miss Wu 唔會成日走黎走去啫

之後,

佢話time up

桃桃就一手拎左我張......

(閱讀全文)