---------第一篇----------
琴日呢....
落好大雨呀!
仲有
琴日派左班相
嘻嘻!!
我地班一接手
就開始向大家拎簽名
有三個一個係班相,
一個係班既搞笑版同級相
----------第二篇--------......(閱讀全文)
今日呢
媽咪同肥叔叔(媽咪既老闆)上左大陸到工作
聽日先至返.....
今晚就只有我,老豆同細佬係屋企
Maths MC 個份...我岩左16..錯左14
兩份合共都合格..真係好好彩
仲以為會比份MC拉低D分
唉....
今次既測驗完左la!!
仲有份TSA呀!!
點算好......(閱讀全文)
今日派卷.......
唉!!
人文就未派..
但係Maths,中文既閱讀卷,Eng 同科學
中文既閱讀卷唔合格...得47.5炸
科學仲糟...29.5 ==
好唔開心呀!!
但係Eng好d.....就合格
Listening 25/37...HAPPY!!!
Reading and Using 得67/100
好開心......(閱讀全文)
琴日呢
我地出左去同老豆個老母食飯
我地去左佢地留下既餐廳食飯
我同阿媽就食石頭飯...
但係D石飯都冇味既
今日就....
朝早
11:30補英文
然後就冇la!!
我細佬因為就黎考試......
所以佢温書既時候我就唔可以開電腦=3......(閱讀全文)
上完VA堂時,
我同玉瑩一齊去左新北江都買嘢...
食左Q餅先
買左個Mei Mei 鐘$49!
然後再買左D相
我買左$117.....好貴呀!!
然後我買左一張咭紙...