今日有yes 出呀...
但係一睇=="
今期都唔好睇既....
後尾冇la!!
上左兩堂人文堂........
lunch 食意粉....
然後去左玩..
UNO唔知去左邊.....
所以我地就玩我同倩e係到玩
初頭就係椅到玩...
後尾我地落左地下到玩........(閱讀全文)
今日....
成日都係到落雨呀...
CED堂既時候,(即係所謂既基督教堂la!)
我地全班係到唱..陳敏之既秋雨甘霖
另一個承諾..係為左四川既人而作既..
好好聽架...
但係當睇到四川既嘢..就令我諗起一D嘢
但係呢個係秘......密.....
令到我有D想喊..但係我忍住
放學la!!
我、倩e、雪同喜裕就去左大雲吞到......(閱讀全文)
今日朝早落雨呀...==
小息完左之後,
我地返上課室......
我地(我、倩e同雪)三个係到走la!
雪就返到去自己既位la.......
而阿香就跑
倩e坐左係阿香個位到
而阿香就唔知點....
就令到倩e跌左落地
我地就係到笑.....
笑到肚痛.........(閱讀全文)
今日呢.....
55....??
冇咩喎!!
呀....lunch呢
我地食飯既時候......
係到播今年既奧運既歌
係"We are ready"唉
真係影響胃口....><"'
VA去左南生圍畫畫....
放學呢...
倩e要去上課外活......(閱讀全文)
今日真係好慘呀.......
因為Miss Chan 上午冇返
所以就上左四堂既英文...
兩堂既數學呀
真係好糟==
之後
到左尾二既個堂
係電腦堂.....
冇嘢la!!但係倩e就非常之期待la!!
係放學之前...
派左中四既意願......(閱讀全文)