今日呢一半好,一半唔好
好既係:英文點書可以轉聽日默ar!真係好開心ar!><""
人文就都係聽日先測
至於唔好既係:今日做咩都好唔順禁!!??
仲有,雖然我好想Mrs.Yeung快D返黎
但係我發覺,當佢返到黎之後,我地全班都辛苦左
仲好多默書添,我都知佢係為左我地好
不過真係好好辛苦呀!!
有時仲會唔想讀添!!不過,我都知道我係會冇得揀la!
可能呢D係我地既命運la!!
唉!!!中文又有小測,Sci又有默書...........(閱讀全文)
今日好悶ar!
都冇咩嘢發生?
我係勁舞色到多一個男仔,
仲拿左佢個MSN添....
佢張相好有形><""
今日有兩件開心既事ar!
第一,就係我買到勁舞既新版la!哈哈
第二,就係今晚我因為好遲先返,所以
就唔洗補習la!><"
好開心ar!
今日都冇咩la!
係無聊左D炸!!
不過,
午息時,
慈慈同盈盈就玩得瘋左D!!
其他都冇咩==""
今日呢,55.....
最開心都係係放學个時,
我放學之後去左揾嘉裕
而慈慈就係操場等我同嘉裕
之後慈慈叫我落去,
我同慈慈等左嘉裕一陣,
都仲未見佢落黎,
我地見到倩e、雪瑩、盈盈同
美好既妹同媽
美好個妹好似佢ar!
之後,我地就一齊玩......(閱讀全文)