| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
| 哈哈!!升左 |
分類: 未分類 |
哈哈!! 好開心呀!! 今日勁舞升左Lv.9 ><"" 嘻嘻!!
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
| 今日差D比人罵!!! |
分類: 未分類 |
今日11:00我係朗屏西鐵等倩同樂 我地首先去左屯門行街, 行左一陣到 la! 之後, 我地三個去左 元朗廣場到行左一陣 突然我睇到李健聰同朱錦輝係元廣 當初我以為係我自己睇錯左 但係我再睇 原來我冇睇錯到 真係佢......
(閱讀全文)
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 老豆生日...... |
分類: 未分類 |
今日係老豆既生日呀, 可以食壽司>< 又有蛋糕食喎!! 好開心!!! |
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 楊牧師終於有好笑既一日la!! |
分類: 未分類 |
今日係我校既復活節崇拜ar! 雖然有D悶但係好好笑..嘻嘻 我地係禮堂睇左個真人真事改片版既影片 唉....我前後睇到有兩次想喊呀 但係我都忍住,睇唔好我眼濕濕, 好彩係色曬燈啫,,如果唔係就仆街la! 睇完之後, 輪到楊牧師講道,次次都係禁既 不過今次就好笑好多 佢係到講, 佢點比佢老豆打......
(閱讀全文)
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| 好好玩呀!!!! |
分類: 未分類 |
今日既英文小測改左呀, 好開心呀!! 仲有今日既中文小組討論好好玩ar!! 係三打一呀, 我係為一一個反對個個= = 但係好過引, 哈哈 今次係最好玩既一次><" |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 121 | »
|