|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 3
累積人氣: 12289
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 29 日  星期六



去左珈瑩屋企... 愉快

今日  早上10點幾先起身  之後11點幾到就去左搵姊夫  之後同姊夫一齊去接姊姊放學

之後接完姊姊  姊姊就番左屋企  而我同姊夫就係19a到等姊姊  之後等到2點幾到

就番左屋企打電話比姊姊  之後差唔多3點到  就係37b到等姊姊

之後就一齊去左珈瑩屋企  之後去到珈瑩屋企  等埋珈瑩換衫  我同珈瑩就出左去食野

之後差唔多5點到  我同珈瑩就係ok店到等姊姊同姊夫  之後珈瑩就走左

之後我同姊姊送姊夫去搭地鐵  之後我同姊姊就走左嚕  之後我一番到屋企就訓著

之後訓到7點幾姊姊打電話  之後傾左陣就收左線  之後就食晚餐  食完之後同姊姊傾電話

之後傾到差唔多9點到  就同姊姊一齊放QQ  落到樓下勁凍  之後等埋姊夫

就去左23a到坐  之後坐到10點半到  就落左樓下到坐  之後坐到11點到就走左嚕

之後番到屋企身一時間洗白白  洗完之後同姊姊、姊夫傾電話  傾到12點幾到就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-10-29 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 10 月 28 日  星期五



勁好訓... 愉快

今日  早上原本自己一個人番  點知係隧道見到魯帽  之後就同魯帽一齊番學

之後番到學校勁無聊  上物理堂勁好訓  不過放訓完之後隻手好痛

之後放學同六蚊一齊番屋企  之後我就去左19a到搵姊姊  點知係樓下見到姊夫

之後就同姊夫一齊去左19a搵姊姊  之後等左陣姊姊就黎左  之後我地坐到4點到

去左地鐵站到傾計  之後傾到4點幾到  就同姊夫、姊姊一齊搭地鐵送姊姊番學

之後去到x龍灣  姊夫就走左  而我就送姊姊到學校門口  之後番到屋企

就坐係張床到睇電視  之後睇到7點幾就食晚餐  之後食到8點幾到  就睇電視

之後睇到9點半到  就同姊姊一齊出去放QQ  唔知點解  放QQ個時  姊姊係咁跳舞同唱歌

仲係咁整我  之後放到10點到  就番左屋企嚕  之後同姊姊、姊夫傾電話  傾到11點到

我就洗白白  之後洗完白白再同姊姊傾電話  傾到12點到  就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-10-30 10:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 10 月 27 日  星期四



勁興... 呆滯

今日  晨早流流比我屋企人屌  勁興  之後係樓下見到波貓同六蚊  之後就一齊番

之後番到學校  都係平平凡凡咁過  之後放學同六蚊一齊番屋企

之後我就去左19a搵姊姊  之後係樓梯口坐到4點幾到  就落左去樓下

之後係到睇姊姊同姊夫打排球  睇到差唔多5點半到  就同姊姊去送姊夫搭地鐵

之後6點幾番到屋企  之後就同姊姊、姊夫傾左陣電話  之後我就?過頭訓左

之後訓到7點幾起身食晚餐  食到差唔多8點到  就睇電視  睇到9點幾到

就同左姊姊一齊出去放QQ  之後放到10點幾到就番左屋企嚕

之後就同姊姊、姊夫一齊傾電話  傾左陣之後我就洗白白

之後洗完再打番電話比姊姊  之後傾到11點幾就郊左嚕

 

刊登時間︰2005-10-29 10:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]