| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 17 日 星期一

|
英文堂好好訓...  |
|
今日 又要番學嚕 之後早上約左魯帽係隧道等 點知一落到樓下就見到魯帽同波貓
之後就一齊番學 今日上英文堂 超眼訓 之後上上下堂就訓著左
之後一訓就訓到3點15分 之後冇耐就放學嚕 真係開心 之後放學同六蚊一齊番屋企
之後約左姊姊係樓下等 之後一去到就見到姊姊同姊夫 之後我地就一齊去左23a到坐
之後坐到4點幾到 就走左嚕 之後同姊姊一齊去送姊夫搭地鐵 之後同姊姊係地鐵站到傾計
之後傾到5點到就走左嚕 之後我地去左ok店買野食 之後我地去左樓梯到坐到5點幾
之後我就番左屋企換衫 換完之後就去左搵姊姊 之後就陪姊姊番屋企換衫
之後我地再去番睇醫生 之後姊姊冇睇到醫生 我地就坐係到傾計 之後8點25分就走左嚕
之後番到屋企就食飯 食完之後就同姊姊、姊夫傾電話 之後傾到差唔多11點
我就打日記 打完之後就訓左嚕
|
| 刊登時間︰2005-10-17 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 10 月 16 日 星期日

|
同左表姐出去  |
|
今日 成1點先起身 之後冇耐就出左去同表姐行街 之後去左表姐屋企到坐
之後周圍行 行到唔知幾點 我同表姐番將軍澳到行 行到7點到番到屋企
之後食晚餐 食完之後就去左舅父屋企 去到10點幾到 就番左屋企嚕
之後洗成白白 就同姊姊、姊夫傾電話 傾到11點幾就訓左嚕
|
| 刊登時間︰2005-10-16 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 10 月 15 日 星期六

|
去珈瑩屋企...  |
|
今日 9點幾就起左身嚕 之後就玩電腦同睇金田一 之後11點幾就食早餐
之後差唔多1點就同左姊姊、姊夫一齊去左珈瑩屋企 之後我同珈瑩就出左去食野
之後出到4點到 就番左去珈瑩屋企 之後我地5點幾就走左嚕 之後我地去左連理街
同東港城 行完就送姊夫搭地鐵 之後我同姊姊就去左樓梯到坐 坐左陣就走左嚕
之後番到屋企同姊姊傾電話 傾完之後我就食晚餐 食到8點到 就同左姊姊、啊琛一齊放
QQ 我地去左天橋到放 一路煲煙 一路等姊夫 之後冇耐姊夫就黎左嚕 之後我地就周圍行
行到10點到我就番左屋企嚕 之後洗白白 洗完就打日記 打完就訓左嚕
|
| 刊登時間︰2005-10-15 10:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 157 | »
|