|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 5
累積人氣: 12281
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 11 月 16 日  星期三



送姊姊番學... 愉快

今日  早上9點到  姊姊打電話黎  原來姊姊今日冇番學  之後我就去左東港城到搵姊姊

今日  早上係樓下見到波貓同六蚊  之後我地就一齊番左學  之後番到學校  今日考物理

好彩都可以話識  之後放學同六蚊一齊番屋企  之後去到樓下  我就見到姊姊

之後我地行左陣東港城同連理街  我就送左姊姊番學嚕  之後我就係淘大到行街

之後行到5點45分到  之後唔知等到幾點  就見到姊夫  之後等到6點幾  姊姊就放學嚕

之後我地就一齊搭地鐵  之後我地就去左連理街到行  行到7點幾就番左屋企嚕

之後番到屋企就食晚餐  食完之後就同姊姊傾電話  之後8點40分到同姊姊出去放QQ

之後放到9點半到就番左屋企嚕  之後就係到睇電視  一路睇電視一路同姊姊傾電話

之後睇完就同姊姊、姊夫傾電話  之後傾到10點幾到就洗白白嚕  之後洗完就同姊姊傾電話

之後傾到11點幾就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-11-17 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 11 月 15 日  星期二



考英文and社會... 愉快

今日  早上自己一個人番學  之後見到啊畢  我地一齊煲左飛煙  之後就番學嚕

今日考英文同社會  英文勁難  不過好彩社會都可以話簡單  之後上化學  勁眼訓  又中下中下

之後放學係樓下到等姊姊同姊夫  之後姊夫一黎到  姊姊就岩岩好到  之後就係樓下到坐

之後坐到4點10分就送姊姊同姊夫搭地鐵  之後就番左屋企嚕  之後番到屋企就玩電腦

玩到6點到  姊姊就打電話黎  之後同姊姊傾電話  傾到7點幾到  就食晚餐嚕

之後8點半到就同左姊姊一齊出去放QQ  一落到去  超凍...姊姊凍到d牙到震曬

之後放到9點幾到就番左屋企嚕  之後就一路睇電視  一路同姊姊傾電話

之後傾到10點幾到  我就收左線嚕  之後就洗白白  洗完之後就同姊姊傾電話

之後傾到差唔多12點到就訓左嚕  我地無論發生咩事都好  我地永遠都係兩姊妹

永遠感情不變

[好姊妹...好朋友...我們感情不變]

 

刊登時間︰2005-11-16 12:10 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 11 月 14 日  星期一



考中文... 愉快

今日  早上同左珈瑩、魯帽一齊番學  今日考中文  勁唔夠時間寫  攪到好多都冇做到

上生活教育  勁無聊  聽陳立仁唔講d咩  之後聽聽下訓著左  之後又醒下訓下咁

放學班主任要我留係到做壁報  之後我同六蚊去左買整壁報ge紙  之後買完就番去學校

之後放低d紙  我同六蚊就番左屋企嚕  之後番到屋企玩電腦  玩到7點幾到  就食晚餐嚕

之後食到8點幾到  就睇電視  睇到9點半到  就同左姊姊一齊出去放QQ  之後放到10點幾

就番左屋企嚕  之後我就洗白白  洗完就溫社會  聽日考社會  唔知會唔會好難呢  希望唔會啦

之後溫到12點到  就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-11-14 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]