|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 9
累積人氣: 12285
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 26 日  星期三



如平日一樣... 愉快

今日  早上自己一個人番  之後番到學校  又係冇咩野發生  放學同六蚊一齊番屋企

之後係樓下等姊姊同姊夫  點知等左陣  唔見姊姊佢地  之後我就番左屋企嚕

之後打電話比姊夫  原來佢地係19a  之後我就換衫  就即刻去左搵佢地

之後4點13分就走左嚕  之後就送姊姊同姊夫搭地鐵  之後我就番左屋企嚕

之後玩左陣電腦  就訓著左  之後訓到7點幾就比啊媽叫醒食晚餐  之後食完就睇電視

之後睇到8點到  就同左家姐出去幫啊媽買野  之後買完就番屋企嚕  點知係樓下見到姊姊

之後同姊姊傾左陣  就番左屋企嚕  之後係到睇電視  睇到9點半  就同左姊姊一齊出去放QQ

之後放到10點幾到  就番左屋企嚕  之後番到屋企同姊姊、姊夫傾電話  之後傾左陣

姊夫就收左線嚕  之後我就同姊姊傾電話  傾到11點幾到  之後我就洗白白  洗完之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-10-26 10:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 10 月 25 日  星期二



駛唔駛啊... 愉快

今日  早上同左六蚊、珈瑩一齊番  之後番到學校勁無聊  之後第9堂去左禮堂

聽到勁眼訓  聽大嘴鳥同黎展霞係到勁講  之後黎展霞仲喊左出黎  駛唔駛啊

之後聽到4點到先放  之後就即刻去左搵姊姊  之後係樓下見到姊姊  要姊姊等

真係sorry啊  之後就同姊夫一齊送姊姊番學  之後我地就搭地鐵番屋企  點知番到屋企冇人

之後等左陣啊媽就番左黎  之後一入到屋企第一時間玩電腦  之後玩到差唔多7點幾

就食晚餐嚕  之後一路食一路睇電視  之後睇到9點半到  就同左姊姊一齊去放QQ

之後放到10幾到  就番左屋企嚕  之後就同姊姊、姊夫一齊傾電話  之後冇耐姊夫就收左線

之後我就同姊姊一路傾電話  一路打日記  之後我就洗白白  洗完之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-10-25 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 10 月 24 日  星期一



放QQ...

今日  又要番學啦  之後早上約左六蚊係樓下等  點知落到去  唔只見到六蚊

仲見到珈瑩  之後就同六蚊、珈瑩一齊番學  今日  冇昨日咁凍  暖番好多

今日  佢冇番到學  需然佢冇番到學  但唔知點解冇咩掛住佢  唔知係唔係對佢淡左呢

之後放學就同左六蚊、臭小貓一齊去左新都城  之後去到唔知幾點  就陪六蚊番學校交野

之後就一齊番左屋企嚕  之後玩左陣電腦  就眼訓過頭訓左嚕  之後訓到6點幾就起左身嚕

之後7點幾就食晚餐  食完之後就睇電視  睇到9點到  姊姊打電話黎  之後傾左陣就收左線

之後就係咁睇電視  睇到10點到  就同左姊姊一齊出去放QQ  之後放到差唔多10點半

就番左屋企嚕  之後同姊姊傾電話  傾到差唔多11點半到  就洗白白  之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-10-24 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]