|
今日 係學校旅行 早上7點幾就出左門口嚕 之後去左OK店到買野食
之後買完就番左學校嚕 番到學校 見唔到佢 有d失望 不過我都知佢唔會番
之後唔知幾點 就搭旅遊巴去旅行嚕 不過今次去旅行好悶 食飯個時 係咁唸起佢
個種感覺真係好難受 之後食完就同d fd周圍行同傾計 好悶ge旅行係2點幾就排隊嚕
之後冇耐就上旅遊巴走嚕 一路坐車 一路係咁唸起佢 真係唸到好攰 之後攰到訓著左
之後訓醒 個車以經去到學校門口嚕 之後一落車就去樓下搵姊姊 之後冇耐姊夫都黎左
之後同姊姊、姊夫去左公園到坐 坐到4點16分就走左嚕 之後送姊姊、姊夫去地鐵站
之後我就番左屋企嚕 之後就玩電腦 玩到5點幾到 眼訓過頭 就訓左教嚕
之後訓到7點幾到 就起左身嚕 之後同姊姊傾電話 傾左陣就食晚餐嚕
之後食到8點到 就同姊姊傾電話 傾到10點到 我就去左洗白白嚕
之後洗完就同姊姊傾左陣電話 之後就訓左嚕 今晚冇同到姊姊出去放QQ
因為我屋企人唔比出 唉...對佢ge愛愈來愈深 但令到自己傷痛愈來愈深
|