|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 3
累積人氣: 12279
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 11 月 25 日  星期五



唔駛番學... 愉快

今日  唔駛番學  所以11點幾就起左身嚕  之後就玩電腦  之後玩到11點幾到

姊姊打電話黎  之後就同姊姊傾電話  之後傾到1點幾到就食野嚕  之後食到1點半到

就換衫嚕  之後就係樓下到等姊姊  一落到樓下  就見到姊夫  之後姊姊落到黎  就係樓下到坐

 之後差唔多2點幾同左姊姊、姊夫一齊去見人  之後3點幾姊夫就走左嚕

之後我就同姊姊一齊去左樓下到等啊萍  之後就送姊姊去地鐵站

之後我就番屋企嚕  之後番到屋企就玩電話  玩到5點半  就同左家姐出去行街

之後去左東港城到買野  之後食完野就行街  行到7點幾到  就番左屋企嚕

之後冇耐就食晚餐嚕  食完之後眼訓過頭  就訓著左嚕  唔知點解近排好容易眼訓  成日都訓教

之後訓到9點45分到就起左身嚕  之後冇耐姊姊打電話黎  但今日因為太晚  屋企人唔比出

所以冇同到姊姊出去放QQ  之後我就係屋企到睇電視  冇耐就打日記  之後就洗白白

洗完之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-11-25 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 11 月 24 日  星期四



學校旅行... 愉快

今日  係學校旅行  早上7點幾就出左門口嚕  之後去左OK店到買野食

之後買完就番左學校嚕  番到學校  見唔到佢  有d失望  不過我都知佢唔會番

之後唔知幾點  就搭旅遊巴去旅行嚕  不過今次去旅行好悶  食飯個時  係咁唸起佢

個種感覺真係好難受  之後食完就同d  fd周圍行同傾計  好悶ge旅行係2點幾就排隊嚕

之後冇耐就上旅遊巴走嚕  一路坐車  一路係咁唸起佢  真係唸到好攰  之後攰到訓著左

之後訓醒  個車以經去到學校門口嚕  之後一落車就去樓下搵姊姊  之後冇耐姊夫都黎左

之後同姊姊、姊夫去左公園到坐  坐到4點16分就走左嚕  之後送姊姊、姊夫去地鐵站

之後我就番左屋企嚕  之後就玩電腦  玩到5點幾到  眼訓過頭  就訓左教嚕

之後訓到7點幾到  就起左身嚕  之後同姊姊傾電話  傾左陣就食晚餐嚕

之後食到8點到  就同姊姊傾電話  傾到10點到  我就去左洗白白嚕

之後洗完就同姊姊傾左陣電話  之後就訓左嚕  今晚冇同到姊姊出去放QQ

因為我屋企人唔比出  唉...對佢ge愛愈來愈深  但令到自己傷痛愈來愈深

 

刊登時間︰2005-11-24 10:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2005 年 11 月 23 日  星期三



去睇展覽... 愉快

今日  早上原本自己一個人番  點知係隧道見到啊傻  之後我就同啊傻一齊番學嚕

之後行行下就見到彭彭  之後就同埋彭彭一齊番  番到學校勁開心  因為可以去睇展覽

唔駛上台講報告  初頭以為個展覽好好睇  點知勁無聊  之後睇到4點幾就番到學校

之後就同左六蚊一齊番屋企  之後係樓下同左六蚊傾左陣計  之後我就番左屋企嚕

之後番到屋企就打電話比姊姊  之後同姊姊傾到6點幾到  就收左線嚕  之後我眼訓過頭

就訓左教嚕  之後訓到7點半到  比屋企人叫醒食晚餐  之後食到8點幾到  就同姊姊傾到電話

傾到差唔多9點就同左出去放QQ  之後我地就去左惠康買野  之後去完就係樓下到傾計

之後傾到9點45分到就番左屋企嚕  之後番到屋企就同姊姊傾電話  之後傾到11點到

就洗白白嚕  洗完之後就訓左嚕

 

刊登時間︰2005-11-23 10:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]