|
今日 早上係樓下見到波貓同六蚊 點知冇耐就見珈瑩 之1同珈瑩一齊番學
之後差唔多到學校見到魯帽 之後我地就一齊係涼亭到煲煙 不過我冇煲到
之後等佢地煲完煙 就番學校嚕 之後點知遲集隊 好彩唔駛留堂 之後放學就去左樓下等姊姊
之後冇耐見到姊夫 點知姊姊唔出得 之後我就番左屋企 番到屋企之後就換衫
之後去左景林到買野 之後去左是但一棟樓 之後煲左兩飛煙就走左嚕 之後番到屋企
就打電話比姊姊 之後就同姊姊傾電話6點到 就收左線嚕 之後我就訓著左
訓到7點幾比人叫醒食晚餐 之後食到8點到 就同左姊姊出去放QQ
之後去左樓梯到坐 一路煲煙 一路傾計 好開心啊 之後放到9點到 我就去左幫啊媽買野
之後9點半到就番到屋企 之後打電話比姊姊 之後傾左陣就收左線嚕 之後我就睇電視
睇到10點到 就同姊姊傾電話 傾左陣我家姐又要用電話 之後又冇傾到 之後我就洗白白
之後洗完就玩電腦 之後11點幾打電話比姊姊 之後傾左陣就收左線
|